Pääsiäsinoidan aarrejahti ja ilmatyynyalusajeluja

Pääsiäisnoidan aarrejahti LumiLinnalla 1.4. - eikä ole aprillia!

Pääsiäisnoidan aarrejahti LumiLinnassa sunnuntaina 1.4. Tule koko perheen voimin aarrejahtiin linnalle. Saatte tehtäväkartan lippuluukulta ja aarrejahdin suoritettuanne perheen pienimmät saavat palkinnon Linnan Noidalta! Linna on avoinna klo 10-18, linnan noita paikalla klo 10.30-16.30. Herkuttele hattaralla, kinder-leivonnaisella, pannukakulla ja muilla herkuilla niin LumiRavintolassa, kuin lämpimässä kahviossa. LumiLinna on avoinna joka päivä klo 10-18. Arttu ja Terttu tavattavissa klo 11-15 tasatunnein!

Ilmatyynyaluksella meren jäälle

Nyt on kemiläisille jotain uutta ja extremeä tarjolla Matkailun saralla!
Seadventures Oy ja Kemin Matkailu Oy järjestävät Kemin ja lähikuntien asukkaille ja heidän vierailleen mahdollisuuden tutustua ilmatyynyaluskyyditykseen 50 %:n alennuksella! Eli lähes PUOLEEN HINTAAN! Noin 10 minuutin kyyditys maksaa 25,-/hlö ja alukseen mahtuu kuljettajan lisäksi 7 matkustajaa. Kyyti on pehmeää ja tasaista, ihan kuin jenkkiauton takapenkillä istuisi! Ajot tapahtuvat Pääsiäisviikonlopun ajan Lumilinnan rannasta perjantaista maanantaihin klo 10-18 ja tarpeen mukaan pidempäänkin. Lippuja on rajoitettu määrä ja jos ruuhkan vuoksi se jää käyttämättä, lippu on kelvollinen koko kevään ajan. Lippuja myydään vain Lumilinnan palvelurakennuksesta ja jonojen välttämiseksi kannattaa tulla ajoissa!

Lisätietoja Facebookissa!