Kemin Sisäsatamassa sijaitsevat Jalokivigalleria ja LumiLinna-näyttely & myymälä ovat avoinna ympäri vuoden. Kesäaikaan nähtävyydet palvelevat maanantaista perjantaihin klo 10-16. Helatorstaina 25.5. ja Juhannusaattona 23.6. suomalaisten juhlapyhien tavan mukaan ovet pidetään kuitenkin suljettuina. Jalokivigalleriassa toimii myös Kemin Matkailu Oy:n myyntitoimisto, josta henkilökunnan tavoittaa arkipäivisin.

Kemin Matkailu Oy:n uudempi nähtävyys ja kahvila Joulupukin Satamakonttori avaa ovensa juhannuksen jälkeen ja Merimiestontut ovat tavattavissa ma-la klo 11-17 Venetsialaisiin saakka. Muistathan, että tuon ainutlaatuisen tilan voi varata myös yksityiskäyttöön. Puinen aittarakennus terasseineen sijaitsee meren rannalla ja on rento ja viihtyisä tila satoi tai paistoi.

Uusi LumiLinna-alue avautuu jälleen Juhannuksen jälkeen

Keväällä alueella tehdään maisemointia ja LumiLinna Camping palvelurakennuksineen avaa uusine palveluineen juhannuksen jälkeen. Edessä on myös Seaside Glass Villojen eli Merenrantahuviloiden ensimmäinen kesäkausi. Matkailijat pääsevät kokemaan villoista käsin keskiyön auringon mitä parhaimmalla tavalla. Palvelurakennus on avoinna 26.6. - 31.8. Aukioloajat vaihtelevat alueen majoittujien tarpeiden mukaan.