Anna Puun konsertti loppuunmyyty

Anna Puun talvikonsertti ja Tulikukan valoshow ovat olleet kovin kysyttyjä, joten joudumme lopettamaan lipunmyynniin Pohjoista Voimaa Talvikonserttiin LumiLinnassa 18.3. Lippuja on ensisijaisesti myyty Pohjoista Voimaa etuasiakkaille Oulussa ja Kemissä Oulun sähkönmyynnin toimipisteissä. Oulusta saapuu LumiLinnalle konserttiin useampi bussilastillinen musiikinystäviä!

Pahoittelemme tilannetta, mutta LumiLinnan piha täyttyy jo tällä osallistujamäärällä. LumiLinna on avoinna normaalisti 18.3. klo 17.00 saakka. Sen jälkeen sisäänpääsy on ainoastaan konserttilipulla. LumiLinnan lipuilla ja kausikortilla voi vierailla linnassa klo 17 saakka. Tuubimäki suljetaan perjantaina 17.3. klo 16 konsertin valmistelujen vuoksi ja on suljettuna sunnuntai-aamuun saakka.

Muumit esiintyvät sunnuntaina!

Muumit saapuvat linnalle suunnuntaina 19.3. ja esiintyvät klo 11, 13 & 15 ja tuubimäki on tällöin taas käytössä. Muumilaaskon väkeä on vieraillut linnalla jo useana vuonna ja tapahtuma onkin hyvin kysytty jo heti alkuvuodesta. Nyt tuo päivä on jo hyvin lähellä. Muumipäivään käy LumiLinnan normaalipääsyliput ja kausikortit. Tervetuloa tapaamaan Muumipeikkoa ja Pikku Myytä!